
Veelgestelde vragen
Ik heb geen ontvangstbevestiging van mijn bestelling ontvangen, moet ik dit melden?
In dat geval willen we je vragen om ons een e-mail te sturen. Ons e-mailadres is: info@fashionbyshar.nl
Ik vergeet mijn kortingscode in te vullen. Kan ik de korting alsnog gebruiken?
Helaas is dit niet mogelijk.
Hoelang duurt het voor je bestelling verzonden wordt?
Indien je voor 16:30 besteld zullen we jouw bestelling dezelfde verwerken, anders de volgende werkdag. Zodra je verzendbewijs gekregen hebt, is de levertijd standaard 1-2 werkdagen. Naar Belgie is de levertijd 1-3 werkdagen na ontvangst van je verzending. Het kan uiteraard voorkomen dat je pakket helaas vertraagd is, rondom drukke feestdagen. Als je na 5 werkdagen nog geen bestelling hebt, mail dan naar info@fashionbyshar.nl. Bestellingen door fouten van de DHL, kunnen wij helaas niet vergoeden.
Welke verzendmogelijkheden bieden jullie?
Standaard bieden we pakketservice van DHL aan. Mocht u voor een brievenbus pakket kiezen met track en trace , doen wij dit ook via DHL.
Hoe kan ik mij bestelling volgen?
Alle bestellingen worden verzonden met een track and trace code . De track and trace code zul je van ons ontvangen., nadat wij je bestelling verzonden hebben.
Hoe kan ik mijn kortingscode invoeren?
Op het einde van de bestelling ziet u een kopje kortingscode, daar voert u de code in.
Is het mogelijk een bestelling te wijzigen of te annuleren?
Helaas is het niet mogelijk om zelfstandig je bestellingen te wijzigen na plaatsing. Uiteraard kun je wel contact opnemen met ons via de mail ( info@facshionbyshar.nl). Dan kijken wij wat wij voor je kunnen betekenen.